FANDOM

Ten artykuł jest niezgodny z kanonem serii.

Może w końcu zacząłbyś być pożyteczny, do choler?!

Gustav do Bezimiennego

Bezimienny – główny bohater modyfikacji Neuland do gry Risen I. Jest młodym, dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma ciemne, czarne średniej długości włosy.

Przed akcją modyfikacji

Był kiedyś magiem na królewskim dworze, lecz odszedł, gdyż nie podobało mus się to co się tam działo. Będąc magiem miał wielu wrogów i mało przyjaciół.

Bezimienny należał do niewielkiej ekspedycji, która poszukiwała ukrytej przystani pomiędzy dwoma wyspami archipelagu. Razem z członkami wyprawy zgubił się we mgle i oddzielił się od nich. Po opadnięciu mgły bohater oraz bracia Karl i Gustav znaleźli siebie na otwartym morzu.

Neuland

Będąc na nieznanej wyspie Gustav nakazał mu oczyszczenie okolic z potworów (trzech chorych sępów morskich i słabego szkieletu). By szło mu to łatwiej może poprosić Gustava o pożyczenie miecza jego ojca, lub może go po prostu okraść (ucząc się kradzieży od jego brata). Po pozbyciu się bestii Gustav każe sobie przynieść trochę mięsa, na co Bezimienny może odstąpić mu kawałek zwykłego lub zatrutego mięsa. Po dalszej eksploracji wyspy bohater spotyka Aarona, którego uratował przed dzikami, który w nagrodę może pomóc herosowi stać się lepszym. Arron może zaprowadzić Bezimiennego do swojego domu, gdzie będzie handlował z dawnym magiem. Po powrocie Bezimiennego na wybrzeże Karl informuje go, iż zniknęły im żagle z łódki, mówi też, że może to być sprawka gnomów, które widział w pobliżu. Po zabiciu i odebraniu karzełkom żaglu bohater razem z braćmi kończą naprawę łódki w wyruszają w drogę.